3 zasady płaskiego brzucha: tabletki (1), ćwiczenia (2), dieta (3)

3 zasady płaskiego brzucha: tabletki (1), ćwiczenia (2), dieta (3)

Redakcja

2016-10-23

1 komentarz

Zapewne skoro tu jesteście, to interesują Was sposoby umożliwiające osiągniecie pięknego, a więc szczupłego i zgrabnego brzucha. Otóż, jak wiadomo, nic nie dzieje się samoistnie, bez pewnego poświęcenia. Jeśli zatem wierzycie zapewnieniom tych wszystkich gwiazd i celebrytek, że z takim brzuchem, taką talią się po prostu urodziły – to wiedzcie, że tak wcale nie jest!

Szczęściu trzeba pomagać, samo nie przyjdzie. A zatem tylko my same jesteśmy w stanie sobie pomóc. Nikt za nas nie zmierzy się z naszym tłuszczykiem. Co zatem powinnyśmy zrobić, gdy otoczy naszą talię miękka warstwa, którą potocznie zwykła się nazywać fałdką czy oponką? Wziąć się za nią nim się jeszcze bardziej rozrośnie i działać, działać… najlepiej na trzy sprawdzone sposoby, czyli dzięki tabletkom, ćwiczeniom i odpowiednio dobranej diecie.

1. Zasada płaskiego brzucha – tabletki, odchudzanie przy ich pomocy jest po prostu skuteczne!

Wszelkiego rodzaju suplementy są nie tylko świetnym mobili zatorem, co to sprawdzonym sposobem na walkę z obecną tkanką tłuszczową, jak również z naszym łakomstwem. Na rynku są bowiem dostępne różne typy preparatów odchudzających, więc każda z nas będzie mogła wybrać ten najlepszy dla niej – czy będzie wolała tabletki spalające tłuszcz, czy hamujące wieczne uczucie głodu, szczególnie te na słone i słodkie przekąski, czy te, które blokują wchłanianie tłuszczów z pożywienia.

2. Zasada płaskiego brzucha – odchudzanie dzięki ćwiczeniom, bez których ani mowy o odchudzaniu!

Ćwiczenia bowiem, czy też jakakolwiek aktywność fizyczna, dodają nam energii, spalają tłuszczyk rozlokowany w różnych partiach ciała, rzeźbią je i wysmuklają. To właśnie dzięki ćwiczeniom nasze ciałko staje się apetyczne, proporcjonalne, giętkie. Na początku najlepiej zająć się ćwiczeniami typu cardio (jazda na rowerze, aerobik, pływanie etc.), które szybciutko przyniosą pierwsze efekty w postaci zmniejszającego się obwodu, a nas wprowadzą w stan głębokiego zadowolenia. Dopiero później będziemy mogły dodać do nich na przykład ćwiczenia rozciągające (joga, pilates etc.).

3. Zasada płaskiego brzucha – zbilansowana dieta, czyli ta najbardziej optymalna

Dieta w trakcie odchudzania, ale też po nim – a więc zawsze – jest sprawą niezwykle ważną! Nie chodzi tu bynajmniej o głodówki czy inne wielce restrykcyjne opcje, ale o normalne, zdrowe żywienie, pozbawione odchyłów w jedną czy drugą stronę. Musimy się nauczyć komponowania pożywienia dobrze zbilansowanego, podzielonego na odpowiednie porcje. No i musimy zapomnieć o dowartościowywaniu siebie poprzez jedzenie. Ni tędy droga – jedzenie ma być naszym paliwem, a nie formą rekompensaty. I tyle.


Dodaj komentarz

Komentarze

cinderlla

2016-10-25 10:52:39


polecam też wystrzegać się artykułow, które mogą doprowadzic do wzdęć

dietaodchudzanie