Co jeść, by schudnąć 10 kg w miesiąc?

Co jeść, by schudnąć 10 kg w miesiąc?

Redakcja

2016-08-02

1 komentarz

Chcesz schudnąć 10 kg w miesiąc? Wystarczy, że będziesz przygotowywać posiłki, których kaloryczność zmieści się w limicie 1500 kcal dziennie! By osiągnąć najlepsze efekty, postaraj się dostosować do następujących zasad.

Jak zmniejszyć wagę 10 kg szybko i skutecznie?

Zapełniaj talerz warzywami. Surowe a także gotowane posiadają niedużo kcal oraz dużo błonnika, zatem możesz zjeść ich z pewnością wiele a także zaspokoić ssanie w żołądku. Sięgaj po nie, jeżeli dopadnie cię chęć na jakąś przekąskę pod koniec dnia.Wybieraj składniki pełnoziarniste. Kasza gryczana, jęczmienna, brązowy ryż to twoje elementarne dodatki do obiadu. Jako ich substytuty traktuj makaron pełnoziarnisty lub sojowy. Na poranny posiłek zabierz niesłodzone muesli a także płatki zbożowe z jogurtem.

Jedz dużo białka. Wybieraj niskotłuszczowe mięso a także ryby, a staraj się zredukować do minimum gotowe szynki. Pij fermentowane składniki mleczne, spożywaj biały ser, a czasami 1-2 plasterki żółtego (dobre źródło wapnia, które zwiększa redukcję tkanki tłuszczowej). Zredukuj słodkości, alkohol a także świeże owoce. Postaraj się nie pić dużo więcej niż 2 lampki wina tygodniowo a także nie zapominaj, że wlicza się ono do dziennego bilansu kcal! Jedna lampka to 100-150 kcal. Owoce traktuj jak łakocie.

Jak ćwiczyć, by schudnąć 10 kg w miesiąc?

Aktywność podkręci zrzucanie wagi a także wymodeluje sylwetkę. Postaw na ćwiczenia siłowe wspierające tkankę mięśniową a także nadprogramowe treningi kardio, które przyspieszają przemianę materii. Istotne okazuje się, by były one dla żołądka niekończącym się sprawdzianem, zatem sukcesywnie powiększaj ich intensywność.

Przykładowy jadłospis na 1500 kcal na dzień

Poranny posiłek (299 kcal): duży banan, szklanka jogurtu naturalnego, łyżeczka miodu, łyżka zarodków pszennych, po szczypcie cynamonu a także gałki muszkatołowej. Zmiksuj wszelkie składniki.

2 poranny posiłek (200 kcal): kromka chleba razowego, 2 niewielkiej łyżeczki twarogu do smarowania, pokrojona suszona figa, kostka gorzkiej czekolady. Posmaruj chleb twarożkiem a także połóż na nim figę.

Zobacz także najnowszy ranking tabletek na odchudzanie

Obiad (400 kcal): główka sałaty, szklanka skrojonych surowych jarzyn (pomidor, ogórek, papryka, marchewka, itp.), pokrojone jajko na twardo, 2 łyżki skrojonych oliwek, 2 łyżki płatków migdałowych. Sos: łyżeczka octu balsamicznego, łyżeczka oliwy, szczypta soli a także pieprzu, 2 kromki chleba razowego. Zmieszaj wszelkie składniki surówki, zjedz z chlebem.

Przekąska (160 kcal): niewielkie jabłko, trochę orzechów pistacjowychKolacja (498 kcal): szklanka ugotowanej komosy ryżowej, 100 g dorsza, szklanka mrożonki warzywnej (przykładowo brokuł z marchewką), 2 łyżeczki oleju rzepakowego n łyżka sosu sojowego, 1/2 niewielkiej łyżeczki oleju sezamowego. Pokrój dorsza w paski, wymieszaj z sosem sojowym. Podsmaż na oleju rzepakowym, dorzuć jarzyny a także smaż jeszcze 3-4 minuty. Zmieszaj z komosą a także olejem sezamowym.


Dodaj komentarz

Komentarze

alexsgert

2016-10-25 10:55:59


myślę, że nie każdy dałby radę schudnąć tak szybko. to też zależy od genów, od tego, jak tłuszcz się rozkłada. niektórym przychodzi to trudniej.

dietaodchudzanie