Jak spalić szybko 1 kg tłuszczu?

Jak spalić szybko 1 kg tłuszczu?

Redakcja

2016-09-16

brak komentarzy

Jesteś ciekawa, jak zgubić 1 kg tkanki tłuszczowej? Zobacz, jakich w jakiej ilości treningów wymaga te postanowienie!

Ile kcal należy spalić, by zmniejszyć wagę 1 kg?

By zredukować masę ciała o kg wywodzący się z tłuszczowej, trzeba zgubić jakieś 7000 kcal. Wydaje ci się, że to w ogóle nie okazuje się tak wiele? Otóż okazuje się, że wiele szybciej nam przychodzi spożycie takiej ilości kcal, niż ich wykorzystanie na wytwarzanie energii. A siły takiej - w zamiarze utraty nabytego 1 kg tkanki tłuszczowej - musi posiadać rzeczywiście dużo.

Czytaj także: Tłuste jedzenie też odchudza!

Jak zgubić 1 kg tkanki tłuszczowej?

Podane niżej wartości są obliczone dla kobiety, której BMI to jakieś 28-29 (waży 72 kg oraz posiada 160 centymetrów rozwoju). Nie zapominaj mimo wszystko, że liczba spalonych kcal jest zależna nie wyłącznie od twoich rozmiarów. Jest ona zależna także od wieku, składu ciała, kondycji fizycznej i uwarunkowań dodających energii. Wymienione poniżej dane są więc wyłącznie przybliżone.

Ile minut trzeba trenować, by zgubić 1 kg tkanki tłuszczowej?

  • Bieg - 10 godz.
  • Skoki na skakance - 14 godz.
  • Program na orbitreku - 15 h
  • Pływanie - 16 godz.
  • Ćwiczenia na stepperze - 16 h
  • Podróż na rolkach - 16,5 godziny
  • Zajęcia fitness - 18 h
  • Aqua aerobic - 22 h
  • Spacer - 23 h
  • Taniec - 24 h

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

dietasportodchudzanie