Ćwiczenia na plaski brzuch w tydzień

Ćwiczenia na plaski brzuch w tydzień

Redakcja

2016-09-17

brak komentarzy

Zakładam, że masz bezpośrednio przed sobą duże wydarzenie, (wakacje, sesja zdjęciowa, istotna randka), sądzisz, że masz nieco wydęty brzuch oraz jedynie jeden tydzień, by taki brzuch okazał się płaski, na tyle na ile się da. Po pierwsze początkowe płaski brzuch w ciągu jedyne tygodnia to ambitny cel, ale jeżeli trzymasz się dokładnie planu, da się dokonać modyfikacji w jego formie. Będziesz musiała ostro przycisnąć oraz używać najlepszy program na płaski brzuch, jak także właściwą, szczególnie rygorystyczną dietę redukującą kilogramy. Na koniec tygodnia, możesz także zrobić użytek z paru sztuczek aby dodatkowo polepszyć kształt talii.

Wykonuj cardio

Nic nie przebije treningów aerobowych w bitwie z tłuszczem z brzucha. Badanie wykonane przez Instytut badawczy ze stanów zjednoczonych dowiodły, że ćwiczenie aerobowe okazuje się w szczególności efektywnym środkiem, by zgubić głęboką, trzewną, wewnętrzną warstwę tłuszczową talii oraz że ćwiczenia aerobowe mogą zgubić 67% więcej kcal niż trening siłowy lub treningi interwałowe które scala cardio oraz układ immunologiczny.

Departament Zdrowia oraz Usług Społecznych dla prawidłowych ludzi dojrzałych poleca przynajmniej 150 minut w ciągu tygodnia na rozsądne lub 75 minut tygodniowo energicznych treningów tlenowych (takich jak bieg) rozłożone w tygodniu. Pory ćwiczeń mogą być podzielone przez cały dzień, ale muszą oscylować w granicy przynajmniej 10 minut. Jeżeli pragniesz zgubić brzuch w 7 dni trzeba będzie podkręcić poziom intensywności, okres trwania lub oba. Tylko wówczas odchudzanie brzucha zapewni Ci najlepsze efekty.

Wykonuj brzuszki

Nie ma zgody wśród instruktorów, czy lepsza jest na odchudzanie Szóstka Weidera czy ABS2, czy powinno się wykonywać brzuszki do oporu, czy jedynie niewielką ilość w paru seriach, ale co do jednego są zgodni – brzuszki wypracowują mięśnie proste oraz skośne talii powodując, że prezentuje się on wiele lepiej.

Pracuj na swój fundament. Twój rdzeń mięśni składa się z tkanki mięśniowej talii i tkankę mięśniową niższej elementy pleców, miednicy oraz bioder – więcej niż 15 mięśni w ogóle. Do osiągnięcia płaskiego brzucha, należy wprowadzić treningi, których głównym celem stanie się angażowanie wszystkich z tych mięśni.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

odchudzanie